wtorek, 12 lutego 2013

BingoSpa III edycja...i duże nadzieje :)


Najpierw ogromna prośba kto się jeszcze nie rejestrował,a chciałby mi pomóc w zdobyciu lutowego pudeleczka ? :)



Dostałam paczkę od firmy BingoSpa w ramach III edycji programu dla bloggerek


Tym razem mogłyśmy wybrać 3 produkty z listy 9 proponowanych do testów.
Mój wybór padł na:

  • Delikatny krem do twarzy z kolagenem
  • Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi
  • Szampon borowinowy i 7 ziół


    Próbowałam już kremu i peelingu, szamponu jeszcze nie próbowałam.
    Po pierwszym kontakcie z kremem jestem go bardzo ciekawa i mam co do niego spore nadzieje!
    Co do peelingu to muszę go trochę dłużej poużywać ale na plus już teraz przemawiają naturalne ziarenka i kwasy owocowe :)
    Co do szamponu to po sprawdzeniu na szybko składu na 2. miejscu po wodzie jest tam SLS....no zobaczymy.

    Bierzemy się za testowanie ! :)

    Recenzje będą dodawane na bieżąco w miarę jak już poznam te kosmetyki i będę miała o nich wyrobione zdanie :)
    Mam nadzieję, że się nie zawiodę bo jak do tej pory mam bardzo dobre zdanie o tych kosmetykach :)




    Pozdrawiam!

    PS.
    Dzięki Ci sesjo, że się skończyłaś, mam nadzieję na pozytywny wymiar kary (czyt. czekam na wyniki:P)

Jeżeli ktoś się jeszcze nie rejestrował, to zapraszam:



6 komentarzy:

  1. Gratuluje :)
    I Ci zazdroszczę, bo ja już w ten weekend wracam na uczelnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Niestety nie ma czego zazdrościć - wczoraj najcięższy egzamin w ciągu studiów, a dzisiaj od 8 już zajęcia. Ferii dla nas nie przewidzieli :(

      Usuń
  2. U mnie sesja już dawno za mną, udało się zaliczyć w 0 terminach, po raz pierwszy od 3 lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten szampon;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też testuję z Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com