niedziela, 17 lutego 2013

Paznokciowy zawrót głowy - 3D





Jako, że ostatnio mam odrobinę więcej wolnego czasu i sama szukam inspiracji na paznokciowe szaleństwo, postanowiłam pokazać Wam, co rzuciło mi się w oczy.
Zrobię to w częściach bo jest tego zbyt dużo.

Wszystkie dzisiejsze zdjęcia pochodzą ze strony:

Gdzie same możecie znaleźć mnóstwo ciekawych pomysłów i inspiracji, nie tylko jak pomalować paznokcie ale wydaje mi się że ze wszystkich możliwych dziedzin :P




Są to propozycje od klasycznych nudziaków ze zmianą faktury na mat, piasek, błysk z dodatkiem dżeta, przez wystające kokardki i duże odstające ozdóbki.
Klasyczna czerń połączona z ćwiekami ale i marynarki akcent.
Butelkowa zieleń ze złotem ale i tak mocno ostatnio zaczynające mi się podobać paznokcie w kształcie sztyletów na  których to, zdobienia podobają mi się najbardziej :P


Które się Wam najbardziej podobają i są warte uwagi?


        










   


                      







Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. pierwsze i jaskółki -rewelacyjne!
    Czekan na Twoje "kontynenty" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne! ja ledwo umiem normalnie pomalowac swoje pazurki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. większość jest śliczna :)


    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to się nawet nie chce na jeden kolor malować ;) Podziwiam dziewczyny, które tworzą takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt 3D jest ładny, ale nie zawsze praktyczny.. można zaciągnąć rajstopy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, jestem osoba która próbuje rozwinąć sie w sieci, byłabym wdzięczna gdybyś polubiła moją strone :)
    ppozdrawiam gorąco

    ewellina.jimdo.com

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com