poniedziałek, 16 lipca 2012

Ombre nails !

Hej !

Zastanawiałyście się (bo niestety Panów nie podejrzewam o takie przemyślenia) :P jak zrobić ombre na paznokciach? 
Teraz coraz więcej osób o tym mówi, coraz więcej zdjęć w internecie, postów na blogach, u fashionistek stylizacje z ombre. 
Bo ja się zastanawiam nad tym od dłuższego czasu. No i oczywiście się zabieram do zrobienia tego jak sójka na wylot za morze.....
Najpierw przyglądałam się jak wszyscy po kolei - najpierw wszystkie celebrities potem każda dziewczyna z sąsiedztwa robiła sobie ombre na wlosach, tak i teraz się przyglądam tym paznokciom.....
Postanowiłam zrobić o tym 2 posty. Pierwszy będzie ten gdzie pokażę Wam to co ciekawego na ten temat znalazłam w internecie, a w drugim pokażę Wam moje potyczki z ombre na paznokciach -
moich własnych ! :)


Pierwsza strona, którą warto obejrzeć to wizaz.pl


http://wizaz.pl/Makijaz/Trendy-w-makijazu/Ombre-nails-krok-po-kroku 

http://wizaz.pl/Makijaz/Trendy-w-makijazu/Ombre-nails-krok-po-kroku 

Tutaj pokazane krok po kroku jak zrobić ogniste ombre !
Mi się baaaardzo podoba ten filmik i bardzo się nim zainspirowałam! =)

A teraz pokażę Wam kilka filmików z youtube'a, które kolorystycznie bardzo przypadły mi do gustu i mam taką nadzieję, że Wam również się one spodobają =)








A teraz kilka zdjęć, niektóre z nich już publikowałam jednak warto o nich przypomnieć :)










I jak Wam się podobają ? Bo mi bardzo!!

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Super! Czego to ludzie nie wymysla

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już próbowałam z milion razy i to jest strasznie trudne do zrobienia ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd zobaczyłam ombre jestem zafascynowana i jak tylko mam czas to maluje a przynajmniej próbuje :D
    Masz ochotę zapraszam do mnie :)
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten biało-miętowy jest super :) muszę wypróbować. Ja zrobiłam pomarańczowo-cytrynkowy, zapraszam => http://anaflowerblog.blogspot.com/2013/04/paznokcie-ombre-krok-po-kroku.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne ale ten zabieg gąbeczką robimy na wysuszonych pazurkach ??

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com