czwartek, 26 lipca 2012

VICHY ESSENTIELLES

Hej :)


Kosmetyk, który dzisiaj Wam przedstawię to MLECZKO DO CIAŁA dla skóry wrażliwej VICHY ESSENTIELLES.


Ten balsam mam końcówki kwietnia jednak dopiero teraz go doceniłam. Wcześniej z tej samej serii miałam krem do rąk z którego nawilżającej formuły i zapachu róży byłam bardzo zadowolona.


Po długim czasie opalania, działania bardzo słonej wody, powietrza przesiąkniętego solą, gorącego i suchego powietrza moje nogi wołały o nawilżenie jak nigdy wcześniej mimo intensywnej pielęgnacji także podczas pobytu ale innym produktem.


I wtedy z pomocą przyszedł ten oto balsam !
Naprawdę intensywnie nawilża skórę, jest ona widocznie bardziej napięta, nie ma łusek, spierzchnięcia i schodzącej skóry. 


Dodatkowymi atutami jest piękny zapach róż, który pochodzi z ekstraktu z kwiatów róży zawierających polifenole. Są to substancje o właściwościach łagodzących i kojących

Według mnie jedną z najważniejszych rzeczy w tym balsamie jest brak tak bardzo szkodliwych parabenów!

Jest on hipoalergiczny oraz zawiera wodę termalna z Vichy.

Balsam zalecany do stosowania rano i wieczorem, nie zalecany do skóry twarzy.

Moje wrażenia po stosowaniu tego balsamu ?
Stworzony z myślą o mnie, o mojej skórze i jej komforcie. 
Dba o mnie każdego dnia z taką samą precyzją, nie jest dla mnie szkodliwy, jest hipoalergiczny.
Skóra jest napięta, nawilżona.
Balsam bardzo szybko się wchłania i łatwo rozprowadza.





Także z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu kto potrzebuje intensywnego nawilżenia swojej suchej skóry czy to naturalnie czy takiej po opalaniu.

Ja jestem bardzo zadowolona!

Pozdrawiam!

Jednocześnie przypominam o całkowicie darmowych kosmetykach http://shinybox.pl/?ref=05b7408



4 komentarze:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com