poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Fantazyjny - wieczorowy wzór na paznokciach !!

Hej!!

Troszkę dłuższa przerwa to przez natłok spraw, zajęć i pracy!
Podglądałam różne blogi ale nie miałam już siły dodać nic tutaj chociaż uzbierało mi się trochę materiału, a także mam trochę pomysłów :P
Tęsknię za Wami wszystkimi (wiem że to przeczytacie)!! To był niezapomniany czas i mam nadzieję, że powtórzymy kiedyś chociaż 1 dzień !:)

A Teraz przejdźmy do sedna sprawy :)
Pokażę Wam dzisiaj bardzo ładnie wyglądający wzór, którym możecie ozdobić również swoje paznokcie.
Wzór jest wieczorowy, imprezowy i kolorowy! :)
Nie jest to proste pomalowanie paznokci ale przy niewielkiej gimnastyce możemy uzyskać świetny efekt!

Na początek jak zawsze przygotowujemy się do malowania, wyciągając wszystkie potrzebne rzeczy.


Nakładamy bazę, ta z JOKO


Nakładamy pierwszy kolorowy pasek, tutaj czerwony


Kolejny pasek granatowy


I ostatni kolorowy pasek, tutaj butelkowy zielony. Teraz czekamy na to aż wszystkie trzy paski dokładnie wyschną.


Przyklejamy szablon na każdy paznokieć


Zamalowujemy całą płytkę na czarno i czekamy aż wszystko dokładnie wyschnie bo inaczej lakier będzie się mazał i ciągnął i będziemy musiały malować raz jeszcze.





Kiedy wszystkie paznokcie dokładnie wyschną odrywamy paski




Paznokcie przeciągamy utwardzaczem 


Dodatkowo możemy dodać przyspieszacz wysychania


No i tak wygląda efekt końcowy.
Mi się strasznie podoba efekt końcowy, a kombinować z tym wzorem można w różnych kolorach i wariantach kolorystycznych!!



Przypominam o co miesięcznej porcji zupełnie darmowych kosmetyków!!
darmowa rejestracja, darmowa przesyłka, tylko trzeba się zapisać, link powyżej

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. efekt jest bardzo ładny ! Ja latem korzystam ze słońca i wtedy nie mam problemu z dobraniem koloru :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt ale ja bym dodała troszkę jasnych kolorów bo wszystko się zlewa ;) pod jakim nickiem obserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala, ciekawy efekt ;) nie wpadłabym na to hehe

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com