wtorek, 7 sierpnia 2012

1. Recenzja BingoSpa

Hej hej hej !!

Wakacje trwają w najlepsze, pogoda niektórych rozpieszcza, niektórych trochę mniej.
Ja nie mam powodów do narzekania :)
Praca, praca i jeszcze raz praca ale czas na przyjemności (np. pielęgnację swojej skóry) też trzeba znaleźć. 
W końcu jakby nie było trzeba mieć coś z życia.

Ja ostatnio jak najbardziej oddawałam się relaksowi i pielęgnacji z BingoSpa. Testowanie przysłanych mi przez nich kosmetyków trochę trwało bo chciałam być pewna wydanej przeze mnie opinii.

To jest mój zestaw, który otrzymałam do testów od firmy BingoSpa:


Jak widać jedwabiu już trochę ubyło, za to mleczko do twarzy i szyi jeszcze w folii :)
A jednak od niego zaczniemy :)

                               

Żeby nie było, że go nie otworzyłam.
Różowe mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem (i z pompką)

Zacznijmy od początku:

Opakowanie:
Jak dla mnie opakowanie wygląda bardzo ładnie, a srebrny element na pewno wyróżni mleczko na półce wśród innych podobnych kosmetyków.
Pompka dołączona do opakowania ułatwia aplikację, jest ona dzięki temu łatwiejsza i bardziej ekonomiczna bo wyciskamy na dłoń tylko tyle produktu ile potrzebujemy bez obaw o przelanie.

Konsystencja:
Nazwane jest to mleczkiem jednak jak dla mnie konsystencja przypomina bardziej żel. Mogłaby być trochę mniej płynna.



Zapach:
Ciężko jest mi określić zapach tego kosmetyku jednak jest on bardzo przyjemny a po umyciu nim twarzy nie utrzymuje się zbyt długo co jak dla mnie jest plusem

Użytkowanie:
Bardzo proste. Tak jak pisze producent na etykiecie. Mleczko nakładamy na zwilżoną skórę twarzy i szyi i kolistymi ruchami myjemy. Następnie spłukujemy i osuszamy ręcznikiem (pamiętajmy aby nie trzeć!)


Na twarzy:
Mleczko ma kremową konsystencję (bardziej żelu), która na twarzy zmienia się się w lekką piankę, która w żadnym razie nie utrudnia aplikacji i samego użytkowania produktu.

Działanie:
Po regularnym stosowaniu moja skóra była gładka i miękka  dzięki dodatkowi jedwabiu. Tak jak pisałam o zapachu jest bardzo przyjemny ale szybko znika. Wytwarzanie sebum się zmniejszyło

Skład:
Minusem jest obecność SLES, Styreny, Acrylamides copolymer, DMDM - Hydantoina, Methylchloroisothiazolinone
Czyli w kosmetyku obecne są środki konserwujące i wysuszające.



Podsumowanie:
Z kosmetyku jestem bardzo zadowolona, spełnia moje wszystkie moje oczekiwania jakich spodziewam się od kosmetyku do mycia twarzy. Twarz jest miękka, gładka i odtłuszczona. Jednak na mojej twarzy efekt nie utrzymuje się zbyt długo. Minusem są środki konserwujące. Opakowanie i sposób aplikacji są według mnie bardzo wygodne.
Kosmetyk jest ekonomiczny, starcza na długo. Stosują go codziennie przez  prawie miesiąc wykorzystałam 1/3.
Mogę go z czystym sumieniem polecić wszystkim osobom, które chcą mieć czystą i gładką skórę.



 Dziękuję jeszcze raz bardzo firmie BingoSpa za możliwość przetestowania ich kosmetyków.



4 komentarze:

  1. Niestety nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej marki, jednak bardzo podoba mi się prosta, bezpretensjonalna szata graficzna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takiej przesyłki ! :) Lubię testować nowe kosmetyki, chyba jak każda z nas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, przyzwoity kosmetyk ;))

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com