środa, 29 sierpnia 2012

Cudowne miejsca na świecie wcale nie tak daleko :)



Trochę czasu mnie tu nie było...zbieg wydarzeń, okoliczności....
A do tego pogoda, która wykańcza mnie totalnie psychicznie!
Najpierw przez 4 dni był upał nie do wytrzymania, a teraz od 2 dni są takie wichury, ze nie idzie w nocy spać, szyby lecą z okien i mam wrażenie, że zaraz wyrwie drzwi....

Przez ten czas poszperałam sobie trochę w internecie, znalazłam kilka fajnych inspiracji i ubraniowych,
i biżuteryjnych, a także kosmetycznych.
Jednak to co chcę Wam dzisiaj pokazać dotyczy pięknych miejsc jakie udało mi się przy okazji znaleźć
w internecie.

Czasami miło by było się przenieść w jakieś piękne, tajemnicze i bardzo urokliwe miejsce chociażby na parę minut by nacieszyć oko, zmienić otoczenie, klimat. Zobaczyć coś całkowicie odmiennego od naszego codziennego życia - inną kulturę, ludzi, zachowanie, mentalność.
Zasmakować innych potraw, lokalnych napoi (i wcale nie mowie tu tylko i wyłącznie o alkoholu).

Czekam aż ktoś kiedyś wynajdzie maszynę do teleportacji, która tak wielu ludziom ułatwi życie !
Lubie latać, lubię jeździć pociągami, promami, statkami, no na moje nieszczęście autobusy i samochody ciężko znoszę przez chorobę lokomocyjną....ale trwają one tyle czasu, że czasami tylko przez odległość
i długość trwania podróży rezygnujemy z obejrzenia naprawdę ciekawych zakątków naszej planety.

No to czas na obiecane zdjęcia:

Bled Castle in Slovenia

Castelmezzano, Włochy. cudowny widok zimą

Lake Lucern, Switzerland

Perivolas Suites w Oia, Grecja


Dolina Glencoe, Szkocja

Macedonia, Ohrid - Monastyr św. Jovana

Praga

Serbia - Zamek Golubac

Zadar - chorwacja

Pozdrawiam Was serdecznie w te ostatnie dni wakacji, może stąd wziął się u mnie ten sentymentalny i tęskny post.

Jednocześnie zapraszam Was do komentowania postów, oraz odwiedzenia mnie na facebooku'u

A także proszę Was o rejestrację - całkowicie darmową dla Was na portalu Shinybox:

Buziaki - cieszcie się ostatnimi dniami wolności !!


1 komentarz:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com