sobota, 18 sierpnia 2012

Ombre 'rro !

Dzisiaj będzie o tym że strasznie wieje, jest strasznie zimno i ponuro, i jeszcze duszno, i.....no właśnie....
Uwielbiam Polską pogodę i strasznie do niej mi się tęskni. Zawsze ją lubiłam bo lubię jej zmienność, lubię pory roku (tak czasem jak pada dzień w dzień to tez mam dość), ale dzień w dzień ok 40 stopni w cieniu? Można oszaleć.
Długi rękaw, moja śliczna kurteczka czy brązowy płaszczyk! Uwielbiam to! Założyłabym sobie jeansy i umalowałabym buziunię bez obawy o spływ wszystkiego w 15 minut...
I prysznic po którym czuję się świeżo i rześko większą część dnia, a nie maksymalnie 5 do 15 minut....moje marzenie!
Chcę do do domuuuu...


Zapraszam Was również na mój profil na facebooku
(KLIK)


Ok dosyć marudzenia na dzisiaj :)

A tak na serio to chciałam Wam pokazać "mroczne" (to taki żart pocieszacz w mojej sytuacji) :P ombre w biało - czarnym kolorze.


Komplecik przygotowany do działania :)


Baza JOKO



Podkład robimy w kolorze białym JOKO




Na gąbeczkę nakładamy biały i czarny lakier. Ja nie nanoszę za wiele bo i tak wszystkich paznokci na raz nie pomalujemy, a nadmiar i tak wsiąknie w gąbeczkę.


Na srodku trochę mieszamy kolory, dzięki czemu uzyskujemy 3 kolor, a na paznokciach efekt przejścia czyli tzw. ombre :)


Tutaj zaraz po nalożeniu


Po usunięciu lakieru ze skórek i nałożeniu topu efekt prezentuje się tak :)
Na koniec możemy spryskać paznokcie przyspieszaczem wysychania i nabłyszczaczem w jednym. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com