poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Olejek do opalania Sun Ozon Rossmann



Witam Was bardzo serdecznie :)

Jak pewnie zauważyliście, na blogu nastąpiły małe zmiany. Mam nadzieję, że Wam podobają się równie jak mi. Jest jeszcze kilka szczegółów do dopracowania ale to przyjdzie z czasem.
Nie od razu Rzym zbudowano :P


Przypominam o facebook'owym fanpagu 

Oraz o tym, że można się rejestrować  po darmowe kosmetyki Shinybox
W tym miesiącu są aż 3 produkty pełne więc naprawdę warto !!

Tutaj link:


A teraz przechodzimy do dzisiejszej recenzji olejku do opalania

Opakowanie:
Standardowe, nie wyróżniające się niczym specjalnym. Posiada pompkę ułatwiającą dozowanie.




Konsystencja:
Jak to olejek :) Oleista ale nie za bardzo, bardzo lekka formuła, nie jest lepka, nie zostawia tłustego filmu, przezroczysty. Nawet przy 35 stopniach w cieniu, po rozpyleniu na skórę nie spływa, nie rozlewa się.





Zapach:
Ja wyczuwam tam masło kakaowe ale też chemiczny aromat - niestety.


Użytkowanie:
Bardzo proste. Jak już napisałam, po aplikacji pozostaje w miejscu przeznaczenia, nie tłuści ubrań, ładnie 
i szybko się wchłania. Łatwo się rozsmarowuje. Jedynym minusem jaki wg mnie jest to bardzo szybkie zużycie....Starczyło mi go na niecałe 2 tygodnie ale taka jest chyba uroda tego typu kosmetyków.
A biorąc pod uwagę to, że ludzie właśnie na taki okres jeżdżą na wakacje można śmiało się w niego zaopatrzyć.


Podsumowanie:
Ja z tego kosmetyku jestem zadowolona i mogę go śmiało polecić każdemu. Ochrona w filtrze to SPF 15 ale przy częstej aplikacji chroni dostatecznie przed poparzeniem.




Skład:
Dla zainteresowanych mam również skład tego olejku do opalania jednak jest on w całości po niemiecku,
a ja tego języka niestety nie rozumiem w ogóle. 





Pozdrawiam Was gorąco !!

3 komentarze:

  1. Kupiłam kosmetyki O3Zone www.o3zone.pl/" - świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zależy nam na bezpiecznym opalaniu, powinniśmy zdecydować się nałożeniu na swoją skórę kremu z filtrem UV. To samo tyczy się naszych oczu. One również powinny być odpowiednio zabezpieczone. Z pomocą przychodzą okulary przeciwsłoneczne. Tutaj: https://www.twojesoczewki.com/51-okulary-przeciwsloneczne można znaleźć zarówno okulary marki własnej, jak i znanej, takiej jak Ray Ban.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com