wtorek, 10 lipca 2012

Nails nails nails...!!

Hej!

Tak jak pisałam wczoraj mam mam zdjęcia paznokci z ciepłych krajów =)

Mój ukochany miętowy (błękitny) lakier wysychał w takim tempie, że nie nadążałam pomalować całej płytki. Jednak efekt końcowy idealnie pasuje do letnich krótkich szortów w waniliowycm kolorze jak i wieczorem do brązowych materiałowych rurek. Dlatego też warto było się trochę pomęczyć:)

Przypominam o comiesięcznym Boxie ShinyBox!
Jeżeli ktoś się jeszcze nie zarejestrował mozna to zrobić pod tym linkiem:

Co miesiąc nowe darmowe kosmetyki do testowania! 
Każda z Was może je mieć!
Wystarczy tylko kliknąć!


Zapraszam również tu: 



A oto zdjęcia:



Może i nie mam najlepszego na świecie aparatu ale straaaasznie podoba mi się efekt jak uzyskałam robiąc TO zdjęcie =)





Widoki przepiękne, pogoda cudowna, przewidywalna (tak....ciągle ok. 40 stopni w cieniu)
A grecka kuchnia wyśmienita!

Pozdrawiam i zapraszam również na                    

1 komentarz:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com