niedziela, 24 lutego 2013

Kropki, paski i brokaty...!








Dzisiaj kolejna porcja inspiracji paznokciowych.
Tym razem są to paski, kreski, linie, brokaty, złotka i kropki...


Wszystkie dzisiejsze zdjęcia pochodzą ze strony:

Gdzie same możecie znaleźć mnóstwo ciekawych pomysłów i inspiracji, nie tylko jak pomalować paznokcie ale wydaje mi się że ze wszystkich możliwych dziedzin :P




Wzory eleganckie, wręcz nonszalanckie :P
Połączenia błyszczącego złota z granatowym matem wydaje mi się być innowacyjne ale i bardzo na czasie, idealnie wpisując się w modowe kanony gdzie.

Łączenie pasteli ze złotym brokatem ujmuje mnie szczególnie prostotą zdobienia, a jednocześnie świetnym efektem wizualnym.

Łączenie pasków, błysku i brokatu nie należy do moich ulubieńców ale i tak można je pomalować.

Neonowe końcówki? Ciekawie wyglądające mogą być świetne na lato!
Za to złote czy srebrne końcówki mogą nam towarzyszyć na wyjściach w połączeniu z nudziakami czy srebrnym/złotym  matem.
Ponadczasowy french możemy urozmaicić stempelkami czy naklejką chociaż na jednym z paznokci.

Świetna jest wg mnie propozycja ozdobienia pomalowanego na czarno paznokcia, złotą folią !! Elegancka, nietuzinkowa i na pewno przykuwająca wzrok.

Brokatem możemy ozdobić jeden palec, częściowo każdy, zrobić nim frencha lub ombre.

Ostatnim krzykiem mody są lakiery zawierające holograficzne drobinki opalizujące lub mające jeden kolor. Pokrywamy nim jeden paznokieć dla urozmaicenia całego manicure lub nakładamy na wszystkie co mi się już tak bardzo nie podoba.
Mieszanki holo i brokatów są dobrym rozwiązaniem dla ciemnych lakierów.

A kropki możemy napaćkać wszędzie i wyglądają słodko :)
Nudziakowe, złote, matowo-błyszczące !!

A szał piaskowych paznokci? Ostatnio bardzo tego dużo na blogach za sprawą O.P.I. i Mariah Carey, której sygnowana kolekcja lakierów o piaskowym wykończeniu zagościła na rynku.
Nie mam o nich jeszcze zdania poza tym, że wyglądają pięknie i zmywają się koszmarnie (po przeczytaniu kilkunastu opinii bloggerek), ponieważ nie miałam jeszcze z nimi do czynienia.

TUTAJ możecie zobaczyć notkę z poprzednimi inspiracjami.

Wam życzę miłej niedzieli, a sama zabieram się za naukę :)














































































Pozdrawiam!!

2 komentarze:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com