wtorek, 26 lutego 2013

poOskarowy research :)


Dopiero dzisiaj ze spokojem, po opadnięciu konfetti i sztucznego dymu przyglądam się kreacjom, także tym makijażowym jakie przybrały na ten gwiazdy, gwiazdki i gwiazdeczki!
Jedna bardziej błyszcząca od drugiej.

Nie jednej z  nich wieczór ten odbije się czkawką, a innym wyryje się w pamięci do końca życia :)

Dla mnie pod względem makijażu szału jakiegoś nie było, tragedia była wg mnie w przypadku Fan Bingbing i Heleny Bonham-Carter, ale do gustu nie przypadł mi też makijaż Iriny Shayk.

Najpiękniej wg mnie wyglądały Reese Witherspoon, Jessica Chastain, Anne Hathaway i Jessica Lawrence.
Jennifer Lawrence

Jessica Chastain



Anne Hathaway




Reese Witherspoon


W następnej kolejności dziewczyny, które wyglądały dobrze czy bardzo dobrze ale zabrakło im tego czegoś :)











Mogąc tu przyczepić się całokształtu....Fan Bingbing to dla mnie kiepski wybór, kreacji, makijażu i fryzury, a co do Heleny Bonham-Carter....no to pomyliła kierunki bo na Łysą Górę to w przeciwnym kierunku :)





Zawiodła mnie niestety Jennifer Aniston, którą osobiście lubię, wyglądala na gali jakby dopiero wstała, w ładnej sukience z potarganymi włosami...
Kelly Rowland we wcieleniu wielkiej bezy z dziwną grzywką....





No i ostatnia rzecz jaka mi się na tej gali nie podobała to gołe piersi. Dla mnie jest to niesmaczne nawet na after party i przyjście na 85. rozdanie oscarów w siatce albo z rozcięciem do pępka to nie jest stosowne....:P

Irina Shayk




Heidi Klum


3 komentarze:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com