środa, 13 lutego 2013

L'OCCITANE moja rodzinka Hand creams'ów :)


Witam Was wszystkich dziś, gdy za oknem nie wiadomo skąd pojawiło się 15 cm śniegu...?
Oj zimo zimo....:)
Marzę żeby się wyspać!
I chociaż sesja przeszła w tryb przeszły to nici z mojego pięknego planu, gdyż sąsiad nade mną przypomniał sobie o remoncie kuchni / łazienki?
Ehhh...

A co ja mam dzisiaj dla Was?
A chciałam się pochwalić moją małą kolekcją z L'OCCITANE :)
Dzięki ostatniej facebookowej akcji firmy L'OCCITANE wzbogaciłam się o dwa 10 ml kremiki, które to dołączyły do dwóch pozostałych 30 ml.



Wszystkie kremy są w stosunkowo małych tubkach zakończonych plastikowym czarnych korkiem.
Wszystkie są również srebrne z grafiką w zależności od serii.

Jak dla mnie kremy te są fenomenalne!
Idealne do torebki dzięki małej formie.
Długo i intensywnie nawilżają dłonie, a zapach pozostaje na dosyć długo.


Zaczynając po kolei, dwa maluchy jakie mam to kremiki z 20% masłem shea do suchej skóry, pierwsze zdjęcie poniżej to przepiękny zapach kwiatów wiśni. Ostatnim kremem jest ten o zapachu cytryny z mandarynką.

Podobają mi się wszystkie zapachy ale kwiat wiśni bije wszystkie inne na głowę.
Jest to najnowsza i limitowana linia L'OCCITANE.
Bardzo spodobały mi się perfumy z tej serii :)

Warto zajrzeć na ich stronę i poczytać o składnikach, historii i założeniach. 













Pozdrawiam i przypominam o akcji shinybox:



1 komentarz:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com