środa, 20 lutego 2013

ACNE KILLER - maska peel off




W skrzynce na listy czekała na mnie dzisiaj miła niespodzianka.
Jakby poczta wiedziała, że to mój najgorszy dzień ever!

A co w paczce?

ACNE KILLER


Na pewno nie raz widziałyście w internecie reklamę czarnych maseczek na twarz, to właśnie one:)
Jak pierwszy raz zobaczyłam tę reklamę przeglądając internet od razu powiedziałam mamie, że chcę ją mieć :)


Jest to maseczka do twarzy o typie peel off, o bardzo krótkim składzie i objętości 10 ml.


Więcej powiem kiedy je przetestuję.

Jesteście ciekawe? Bo ja bardzo!!

Jeżeli już teraz chcecie mieć swoje własne maseczki ACNE KILLER to zapraszam na stronę:





                                



Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Polecam. Uważam ze jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam ich nigdy;) wydają się być fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, że jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam :) zdejmowanie troszke boli ale później buźka jest gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, ale nie znam, czytałam wiele różnych opinii, niektóre chwalą inni z kolei narzekają że nie działa ;)
    Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com