piątek, 15 lutego 2013

Sally Hansen nowości



Udało się :)
Mam i ja.
Green Tea i Midnight in NY są od dzisiaj moje.
Czyli piękny jasno miętowy kolor i czarny lakier z zatopionymi, opalizującymi na czerwono - brązowo drobinkami :)

PEPCO 9,99 zł za 14,7 ml.
Jeżeli któraś z Was nie widziała tej promocji to warto zajrzeć do sklepu zostały jeszcze jak widać pojedyncze sztuki.

Jestem bardzo ciekawa efektów malowania nowymi nabytkami, niestety na to przyjdzie mi chwilę poczekać bo stan moich paznokci pozostawia wiele do życzenia po ostatnim malowaniu.








Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. śliczne kolorki, pochwal się jak się używa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci! byłam w pepco dziś i zostały 3-4 lakiery jakieś badziewne, perłowe kolory :(



    Zapraszam do mnie ;*


    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten szał na lakiery SH :) Ja się powstrzymam z racji posiadania kilkudziesięciu innych :D

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com