wtorek, 19 lutego 2013

PROJEKT KONTYNENTY - Ameryka Północna



Jakiś czas temu zgłosiłam się do projektu KONTYNENTY na blogu
http://mixoflifetestuje.blogspot.com/
Potem szczerze powiem, zapomniałam o tym mimo że na blogu wisi baner akcji.
Sesja, potem nadrabianie i tak wyszło.

Ale dzięki autorce bloga Mixoflife zostało mi przypomniane :)
A skoro mam więcej czasu to coś wyczarowałam :)

W kwestii technicznej :P
W tym tygodniu tematem przewodnim jest Ameryka Północna...
Hmmm....
Mocno się wczoraj zastanawiałam co by tu zmalować.
Może flaga? - zbyt oklepane
Starbucks? nie lubie kawy :P
Statua wolności? - chyba pod mikroskopem bo moje paznokcie po małej awarii są króciutkie

Po chwili zastanowienia znalazły się na moich paznokciach te rzeczy które kojarzę z Ameryką najbardziej:)
Czyli kino, stąd tez popcorn i dolar, miasto aniołów czyli LA i ogromne kolorowe lizaki z Central Park :)













Pozostałe prace możecie zobaczyć TUTAJ


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. nie lubisz kawy? oo, ja uwielbiam :D
    a pazurki śliczne. żałuję, że ja nie mam czasu na malowanie -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i ja pomyślałam od razu, że genialne skojarzenia :)

      Usuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com