poniedziałek, 25 lutego 2013

Moje nowe nabytki


Moimi nowymi nabytkami są pudełeczka na kosmetyki zakupione w Biedronce za 14,99 zł (dwupak).
Dzisiaj widziałam 3-paki koszyczków wiklinowych  za 29,99 zł ale wydały mi się mocno niepakowne.

Brakowało mi już miejsca na moje nowe nabytki, a poza tym wszystko było razem, w totalnym chaosie i nie wiedziałam już co mam, a czego nie.
A teraz jest porządeczek.
Kosmetyki czekające na swoją kolej w dużym pudełku, a w małym kosmetyki do twarzy :)

Drugim zakupem, a w zasadzie prezentem jest opaska na oczy!
Jest to coś cudownego!!!
Chyba 2 lata temu kupiłam takie cudeńko (cale czarne żeby nie było :P) swojemu chłopakowi i był bardzo zadowolony bo bardzo dobrze się w niej wysypiał nawet w dzień po zajęciach, przez to, że nie było dopływu promieni świetlnych (jakichkolwiek) do szyszynki.
I tu cała masa fizjologicznych terminów i tłumaczenia dlaczego tak się dzieje, wiecie wydzielanie hormonów i takie tam...
Myślę, że Was to mało interesuje ale jeżeli ktoś reflektuje to proszę o wiadomość :D

No a przechodząc do sedna - teraz i ja dostałam swoją i wstaję uśmiechnięta:)
Prawda, że piękna? :)

















Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. opaska na oczy jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opaska jest śliczna, chociaż nie wiem czy bym potrafiła w niej spać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mialam żadnego problemu z tym ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia, a efekt nieoceniony :)

      Usuń
  3. Opaska faktycznie jest świetna... aż się nad taką zastanowię, bo ostatnio mam problemy ze spaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pudełeczka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie pudełeczka - można schować tam wszystko!! :D
    Ja ostatnio w Biedronce kupiłam dwa zestawy puszek kolorowych - sprawdzają się w wielu dziedzinach :D mieszczą i kosmetyki i wypieki ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam śliczne kolorowe puszki z Biedronki, może je kiedyś tu pokażę :)

      Usuń
  6. Opaska bardzo ładnie się prezentuje, ale nie wiem czy pozwoliłaby mi zasnąć, a co do pudełeczek, to sama miałam na nie ochotę, ale wykorzystuje te z butów i obklejam, jak dla mnie bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam 2 obklejone i jedno ładne "surowe" :) Ale teraz miałam ochotę na coś innego i ładnie się prezentującego na półce :P A w opasce śpi się jak dziecko :)

      Usuń
  7. Marzy mi się taka opaska, ale nie sprawię sobie. W sypialni muszę zawsze odsłaniać okna na noc bo z zasłoniętymi mogę przespać cały dzień ;). Z taką opaską przespałabym pewnie pół życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To potrzebujesz równie ślicznego i skutecznego budzika :)

      Usuń
  8. oo pudełka super wyglądają, ja mam straszną manię chowania wszystkiego w pudełka:D:D haha, ale przynajmniej nic się nie kurzy^^
    A opaska świetny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta opaska na oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełka świetne - ostatnio widziałam podobne w Lidlu, ale niestety zostały same czarne, a ja chciałam w kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te pudełeczka, ja to już nie mam swoich gdzie układać:)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com