poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwestrowe oko!




Późno już i pewnie większość z Was rozpoczęła już przygotowania do tegorocznego powitania Nowego 2013 Roku !!!

Ja też już jestem w toku przygotowań i jako, że moje oko już gotowe, chcę je Wam pokazać :)







Do jego przygotowania użyła dwóch paletek:
1. SEPHORA
Walking on the moon Nr 07
2. AVON










Na górną powiekę nałożyłam najpierw jasny złoty kolor, który następnie przyprószyłam starym złotem.

W załamaniu i zewnętrznym kąciku nałożyłam ciemny granat z paletki AVON.

Do tego podwójnie rozdwojona kreska

Niebieska kredka na dolną powiekę

Tusz MAYBELLINE
The COLOSSAL Volume express 100% black

I GOTOWE ! :)




Pozdrawiam i życzę Wam wszystkiego co najlepsze w NOWYM ROKU!!
Spełnienia marzeń, zarówno tych zawodowych, hobbystyczny jak i życiowo - rodzinnych ! :)
Do siego roku ! :)

3 komentarze:

  1. Ładne, jak wschód słońca. :) Ale dla mnie zbyt delikatne jak na sylwestra.
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com