poniedziałek, 3 grudnia 2012

Gif tutorial - niebiańskie spojrzenie !!



Follow on Bloglovin


Czy wy tez tak macie, że zawsze przed większą imprezą, balem, czy jakimkolwiek wyjściem macie ten sam problem - jak umalować oczy??
To jest mój nieodłączny problem....

Jak umalować oczy na każdą z 18 - stkowych imprez, które były wyprawiane swojego czasu ?
Jak umalować oczy na studniówkę? 
Jak umalować oczy na sylwestra?
Jak umalować oczy na wesele ?
Czy po prostu  - jak umalować oczy na imprezę ? Co piątkową zwykłą, studencką........

Jak widzicie to pytanie nurtuje mnie właściwie co tydzień, a odpowiedzi brak i zawsze jest to bardzo spontaniczne, zazwyczaj zależne od kolorystyki  stroju. Chociaż zazwyczaj tak jestem tym znudzona, że zostaje kreska solo....


Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś zupełnie innego!
Zrobiłam pokazowego gifa jak szybko, prosto i efektownie zmienić swoje zwykłe spojrzenie w imprezowy look :)

GIF TUTORIAL:









Dla porównania oczy zdjęcia oczu przed i po wykonaniu makijażu:
















Do zrobienia makijażu oczu użyłam:
- korektor Lovely 01
- podkład MaxFactor colour adapt 70
- puder Bourjois  Libre comme L'AIR 61 Rose Volatil
- tusz do rzęs Rimmel Scandaleyes
- cienie do powiek Lovely Matte make up
- konturówka do oczu Wibo Long Lasting Liner kolor grafitowy



A oto główny bohater :)




Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się podoba :)

Pozdrawiam!






5 komentarzy:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com