czwartek, 6 grudnia 2012

Świątecznie pachnące prezenty !!


Follow on Bloglovin




Jako, że dzisiaj dzień św. Mikołaja, uświadamia mi to że do świąt już tuż tuż...
Jak każdego roku, wiele osób zastanawia się czym obdarować swoich najbliższych.
Ja też.


Ja oczywiście mam ten sam problem...
W poprzednim roku postawiłam na prezenty praktyczne, dlatego tez w tym moja rodzina i najbliżsi zostaną obdarowani pachnącymi prezentami.
Sama oczywiście jeszcze nie wybrałam co to będzie i ciągle tez waham się co dla kogo ale mam jeszcze niespełna 3 tygodnie na rozwianie tych kwestii :)

Dzisiaj postanowiłam, że w poszukiwaniu inspiracji pomogę też Wam i pokażę kilka kosmetycznych pomysłów na ciekawy prezent, który na pewno każdemu powinien się spodobać :)


Swoje poszukiwania zaczynam od oferty jaką ma dla nas:





Przykładowe zestawy wybrane przeze mnie ze strony:






Tu po wejściu na stronę mamy coś miłego dla każdego :)
Miłe jest także to, że po wyjściu ze sklepu stacjonarnego czeka na nas stoli przy którym miłe hostessy pakują nasze podarunki.

Następny sklep jaki biorę pod lupę to jeden z moich ulubionych czyli

Tu na stronie, fakt jest to strona UK mamy wiele zestawów i cudownych pomysłów na świąteczne prezenty, a do tego standardowo przesyłka jest 30% tańsza, więc warto i tą opcję przemyśleć :)

Screenshot strony z ładnie prezentującymi się przykładowymi zestawami widać m.in. lizaka z balsamów, który można również kupić w Polsce



Dodatkowo na facebooku The Body Shop czytamy o małej niespodziance dla każdego Mikołaja:



Dlatego zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych i  ich facebooka :)

Na stronie z kosmetykami od Kingi Rusin
Mamy dwa komunikaty, jeden z nich dotyczy tylko dnia dzisiejszego i jutrzejszego:

5-7.12 !!!



A tu już mamy zestawy kosmetyków ładnie opakowane i na pewno wywołujące uśmiech na ustach osoby obdarowanej:




Przykładowe zestawy wybrane przeze mnie ze strony:






A dla wszystkich nieprzesądnych polecam prześlicznie pachnące świeczki

Tutaj ich facebook




Przykładowe zestawy ze strony:






Piękny zapach roznosi się po całym domu i bardzo długo utrzymuje !!
A co jest moim zaskoczeniem maja też linię dla mężczyzn !! :)


Następnym pomysłem jest pierwsze wydanie męskiego Glossyboxa o którym pisałam TU



Rossmann i tu moje mile zaskoczenie bo pokazują bardzo ładne świąteczne kompozycje i dekoracje:

tu jedna z propozycji:




Przeglądając gazetkę można zauważyć kilka pomysłów na prezent głównie w formie zestawów kosmetyków, ale tu zarówno Dla Niej i Dla Niego:

rossmann gazetka promocyjna
rossmann gazetka promocyjna
rossmann gazetka promocyjna
rossmann gazetka promocyjna
rossmann gazetka promocyjna

W gazetce znajdziemy również wiele przepięknych świątecznych akcentów i ozdób na choinkę dlatego warto ją dokładnie obejrzeć.


A jeżeli ktoś się uprze, to zapraszam do Strefy Świąt na stronie Merlin





Napracowałam się po łokcie :) Mam tylko nadzieję, że komuś pomogłam, bo sobie na pewno :)

Pozdrawiam i życzę owocny przedświątecznych zakupów :)



1 komentarz:

  1. wg mnie kosmetyki to bardzo fajny prezent a zwłaszcza perfumy, zwłaszcza jeśli wie się kto co lubi ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com