wtorek, 4 grudnia 2012

Czekoladowo - miętowe cukierki BingoSpa :)


Follow on Bloglovin



Moja współpraca z firmą BingoSpa przedłużyła się na kolejny kwartał tak jak już wcześniej Wam pisałam :)
Jestem z tego bardzo zadowolona bo przyszły do mnie wspaniałe kosmetyki !

Zapraszam również na nowo otwarta stronę internetową sklepu:
www.bingo.net.pl/

Dzisiaj chcę Wam pokazać najwspanialszy czekoladowo pachnący kosmetyk jaki kiedykolwiek wpadł mi w ręce !!


Przed Wami
Serum Czekoladowo - miętowe !!
Do pielęgnacji ciała
(klik)




Opakowanie:

Plastikowy słoiczek, zakręcany plastikową zakrętką. Podoba mi się kolorystyka słoiczka i design nalepki.
Format słoiczka jest bardzo wygodny i dzięki prostym ścianką można go zużyć do końca.






Zapach i konsystencja:

Zapach to po prostu bajka !! Znacie te czekoladki?
Jeżeli tak i jeżeli je uwielbiacie to, to serum czekoladowo miętowe jest stworzony właśnie dla Was !! No dla mnie na pewno :)
Zapach jest cudownie miętowo - czekoladowy bo taka kolejności będzie najlepsza.
Na skórze nie jest zbyt długo intensywny ale to natężenie jest optymalne, dające świeżość i orzeźwienie.

Co do konsystencji to jest trochę zbyt zbita i ciężko się aplikuje ale to nie jest znaczący problem, wolę żeby była taka niż zbyt lejąca się bo wtedy ciężko było by utrzymać serum w słoiczku.






Użytkowanie:

Używanie tego serum sprawiało mi taką niesamowitą przyjemność, jakiej nie miałam od czasu balsamu
w sprayu The Body Shop (klik)

Kosmetyk bardzo szybko się rozsmarowuje i dobrze wchłania pozostawiając cudowny aromat który opisałam wyżej.
Nie wysusza skóry, pozostawia ją świeżą, nawilżoną i odprężoną.

Ja używałam go 7 tygodni.


Skład:

Kosmetyk w swoim składzie na trzecim miejscu zawiera parafinę, a cztery miejsca w końcówce składu zajmują parabeny co jest trochę martwiące.
Skład mi się bardzo nie podoba ale dla tego zapachu mogę mu to wybaczyć....





Sposób użycia:





Ze strony sklepu:


"Puszyste i aksamitne, czekoladowo - miętowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała nasyci skórę odżywczymi składnikami, na długo pozostawi rześki, miętowy zapach."


Miętowe orzeźwienie pobudzi Twoje zmysły, a skóra odetchnie
pełną piersią! Serum BingoSpa sprawi, że pielęgnacja Twojej
skóry stanie się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą
z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by
trwała bez końca... dzięki czekoladzie.

Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:


psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid,
nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina,
antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych.


Podsumowanie:

Używałam tego kosmetyku z wielką przyjemnością i było mi przykro, kiedy się skończył, ale ze względu na skład ciężko polecić go zwłaszcza osobom uczulonym.
Jednakże jeżeli ktoś uwielbia czekoladowe kosmetyki i cukierki After Eight to polecam mu go śmiało, a na pewno się nie zawiedzie !!


150 ml / 16 zł


Follow on Bloglovin

2 komentarze:

  1. ale bym chciala powąchać jak pachnie :)
    A WIESZ CO JA CZYTAŁAM,
    ze ostanio strasznie modne zoribło sie to czytanie składów i z reguły wiekszosc zna tylko silikony, parabeny i barwniki bo ktos to dawno rozchuczał ze to szkodliwe, z tym że jednak to ze dany składnik należy do parabenów to nie znaczy ze kosmetyk jest cały zly....bez tych złych skaldników nie ma szans bycia żaden kosmetyk, bo by sie po prostu bardzo szybko zepsuł, czy ulotnił. tak ze jakies parabeny to podobno nie takie wielkie zło :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com