sobota, 29 grudnia 2012

Sylwestrowe migotki ! :)


Follow on Bloglovin


W tym roku zdecydowałam się pójść na sylwestra w granatowej sukience.
Pierwsze o czym pomyślałam po jej wyborze to:

Jak pomalować paznokcie na sylwestra?
 Oczywiście tak żeby pasowały do sukienki, do dodatków, a do tego wszystkiego pięknie wyglądały
i wyróżniały się na tle innych zapewne równie pięknych paznokci prosto od kosmetyczki?

I tu przyszedł mi z pomocą mój nowy nabytek:

L'OREAL 701 Midnight Misterss



Lakier do paznokci o niesamowicie szerokim pędzelku!!
Nigdy wcześniej nie miałam tak grubego, a zarazem wygodnego w użyciu pędzla.
Naprawdę ciężko nim wyjechać, a maluje on bardzo dokładnie kryjąc bez prześwitów przy drugiej warstwie.


Do tego dodałam na paznokcie przed pomalowaniem bazę INGLOT nr 11 do paznokci rozdwajających się

Na drugą warstwę granatowego lakieru poukładałam złote kwadraciki i posypałam złotym brokatem.


Całość utrwaliłam Preparatem nabłyszczającym paznokcie INGLOT nr 12

Na skórki oliwka Neo Nails.






                             A oto efekt jaki uzyskałam ! :)











A jak będzie wyglądał Wasz sylwestrowy manicure?
Na jaki kolor stawiacie?




Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. bardzo ładny efekt wyszedl na paznokciach:)

    Zostałaś nominowana do Liebster Award zapraszam serdecznie http://brownfox-makeup.blogspot.com
    Jeśli nie brałaś udziału w zabawie to mam nadzieję, że chętnie się przyłączysz:)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com