sobota, 15 grudnia 2012

Krem matujący AVON Solutions


Follow on Bloglovin

Dzisiaj cały dzień mam wrażenie jakby był wieczór....szaro, buro i ponuro!
A do tego śnieg się topi - szkoda!

W tym oto poście na tapetę wezmę 

Solutions Complete balance night - AVON
Nietłusty żel na noc do skóry tłustej i mieszanej

Byłam bardzo na niego napalona jak zobaczyłam go w katalogu ponieważ nasłuchałam się od koleżanek jakich to on cudów nie działa....
No i go kupiłam.
Powiem szczerze, że nie żałuję ale mógłby się trochę bardziej wysilić.

Opakowanie:

Uwagę przykuwa srebrna zakrętka i gdyby stał na półce w drogerii na pewno bym się nim zainteresowała. Słoiczek poza tym bez szału, jest bo jest.
Wszystko było zapakowane w kartoniku, a zawartość kremu pod nakrętką była/jest zabezpieczona dodatkowo plastikowym kółeczkiem zapobiegającym wylaniu się żelu do twarzy podczas transportu, co zdarzyło mi się kilkukrotnie wykorzystać.





Zapach i konsystencja:

Ma delikatny i świeży zapach ale czy jest to rzeczona zielona herbata to nie jestem w stanie określi. W każdym bądź razie zapach jest bardzo przyjemny :)

Co do konsystencji to ma ona formę żelu (tak jak w tytule), nie jest on ani zbyt rzadki, ani zbyt zbity przez co używanie go jest bardzo łatwe i przyjemne.

Minusem jest to, że osadza się na ściankach kiedy go na chwilę odstawimy.







Użytkowanie:

Krem nakładam na oczyszczoną z całodniowego makijażu twarz, między godziną 17 a 19.
Aplikacja tego żelu do twarzy jest przyjemna gdyż jest on chłodny, bardzo dobrze się rozsmarowuje
 i szybko wchłania pozostawiając twarz delikatnie zmatowioną co czuć jeszcze na drugi dzień chociaż w moim przypadku nie jest to do końca matowa cera....
Po długotrwałym i systematycznym stosowaniu buzia jest delikatna, miękka i nawilżona chociaż ja się efektu matu nie doczekałam.

Odstawiłam na jakiś czas po miesiącu użytkowania żeby buzia się nie przyzwyczaiła.
Teraz używam TEGO kremu, ale do Solutions na pewno wrócę za jakiś czas.




Żel posiada ekstrakt z liści Camellia Sinensis i kompleks cynku, który kontroluje produkcję sebum jednocześnie nawilżając skórę.

50 ml / ok. 10 - 13 zł


Pozdrawiam !!



2 komentarze:

  1. Nie miałam go :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kosmetyków z Avonu średnio podchodzę, a już w ogóle do kosmetyków przeznaczonych do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com