środa, 12 grudnia 2012

100% MASKA - recenzja BingoSpa


Follow on Bloglovin

Dzisiaj czas na druga recenzję kosmetyków przesłanych mi w ramach współpracy z firmą BingoSpa.
Jest to 

Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym

Maska jest naprawdę warta uwagi, dlatego też zapraszam do zapoznania się z moja opinią :)


Opakowanie:

Maska jest opakowana, tak jak i w TYM przypadku w plastikowy słoiczek, zakręcany plastikową zakrętką. 
Format słoiczka jest bardzo wygodny i dzięki prostym ścianką można go zużyć do końca.





Konsystencja i zapach:

Konsystencja tej maski do twarzy jest delikatnie żelowa, nie jest ona zbyt ciężka ani nie rozpływa się zbyt mocno.

Zapach jest delikatnie winogronowy, czułam go przy każdej aplikacji maski przez cały czas kiedy miałam ją nałożoną na twarz, po zmyciu maski, zapach nie pozostaje na długo.


Użytkowanie:

Maskę nakładamy na  oczyszczoną skórę twarzy, skóry i dekoltu, pozostawiamy na 15 minut po czym zmywamy ją letnią wodą.




Nakładanie tak jak napisane jest bardzo proste, w zmywaniu nie ma również żadnej filozofii i chociaż jest to moja pierwsza maska, która nie zastyga na twarzy i nie odkleja jej się w kawałkach to jestem bardzo zadowolona !
Sama się sobie dziwię, że tak się od tego wzbraniałam do tej pory.

Nakładam tę maskę na oczyszczoną twarz TYM mleczkiem i po TYM peelingu.
W takiej asyście maska zadziałała według mnie najlepiej.
Moja twarz po całej trójcy jest cudownie miękka, elastyczna aż chce się ją dotykać !
Super, super i jeszcze raz super !!











Skład:

Dla mnie skład tej maski jest bardzo przyzwoity, a co najważniejsze posiadając wiele kosmetyków tej marki (9, które dostałam nie tylko w ramach współpracy z firmą BingoSpa i 2 które kupiłam sobie sama powtórnie - maska z tego posta i TO mleczko również wspomniane w tym poście) oraz mając wrażliwą i alergiczną skórę mogę śmiało polecać te kosmetyki gdyż nie uświadczyłam żadnej reakcji alergicznej na którykolwiek z posiadanych kosmetyków.

Ma on w swoim składzie 5% czystego oleju winogronowego oraz kompleks ujędrniający.




Od producenta:


Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.


Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.
Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.



Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.




 120 g / 12 zł

Można ja zamówić ze strony sklepu TU

Pozdrawiam!!




5 komentarzy:

  1. jak znajdę, to pewnie wypróbuję:) nigdy jeszcze nie miałam takiej maski:/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ciekawa ciekawa ta maska, może się skusze!

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie mam tyle maseczk, kremów i wszystkiego że nie mogę zużyc:) bardzo chcę ją wypróbować bo dużo dobrego czytałam, ael trzeba wyczyścić magazyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam gdzieś, że nie ma ładnego zapachu...
    PS. Zapraszam na konkurs z zestawem TAHE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie co kto woli:) ja uważam że jest bardzo ładny, delikatnie winogronowy:)

      Usuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com