czwartek, 27 grudnia 2012

Kokosowy balsam do dłoni


Follow on Bloglovin

Dzisiaj mam dla Was ostatnią recenzję BingoSpa

Jest to:
Kokosowy balsam do dłoni

Był to trzeci produkt, który dostałam do testów i którego to sama sobie nie wybrałam - była to niespodzianka. Niestety....w moim przypadku zupełnie nietrafiona niespodzianka ponieważ tak jak wiele razy pisałam na blogu i w komentarzach do waszych kokosowo-pachnących recenzji, jestem najzwyczajniej na kokos uczulona.
Napisałam o tym do p. Natalii ze sklepu BingoSpa i poradziła mi ona bym komuś balsam sprezentowała :)

W tzw. międzyczasie wygrałam konkurs na jednym z profili na facebook'u, a jedną  z nagród był tam....właśnie ten oto balsam.
I tak stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch balsamów do dłoni o zapachu kokosa :)

Balsam do testów powędrował do mojej mamy, a drugi do przyjaciółki.


Jeżeli ktoś jest ciekawy opinii o tym balsamie do rąk zapraszam!





Opakowanie:

  Balsam jest opakowany, tak jak i w TYM przypadku w plastikowy słoiczek, zakręcany plastikową zakrętką.
Format słoiczka jest bardzo wygodny i dzięki prostym ścianką można go zużyć do końca.
Dodatkowo wygląda bardzo ciekawie i łatwo mośna go odróznić od pozostałych słoiczków dzięki obrazkowi przedstawiającemu kokosa.





Konsystencja i zapach:Balsam do dłoni ma rzeczywiście konsystencję balsamu. dosyć zwarty, nie wylewa się ze słoiczka co 
w moim przypadku jest ważne bo dużo podróżuję.
Co do zapachu to jest gorzej....wg mojej mamy jest on duszący, po nałożeniu na dłonie nie można ich podnieść do twarzy.
Niestety ja siedząc w odległości metra także czułam go bardzo intensywnie co nam się nie podoba.
Zapach utrzymuje się bardzo długo.
Plusem jest to, że nie jest on chemiczny a prawdziwie kokosowy.





Użytkowanie:


Balsam do rąk BingoSpa po nałożeniu na dłonie dosyć długo się wchłania, pozostawiając na rękach tłusty film i jak pisałam wyżej bardzo, bardzo intensywny zapach.

Dużym plusem jest to, że nawilżenie utrzymuje się dosyć długo i nie trzeba kremować rąk po ich każdorazowym myciu. Co obie z mamą robimy nad wyraz często :)

Mamy nie uczulił, a ma ona również jak ja skórę bardzo wrażliwą i alergiczną.




A tu mój cały zestaw, który dostałam do przetestowania.
Prawda, że wygląda bardzo ładnie?
Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany recenzjami to odsyłam:
1. Serum czekoladowo - miętowe
LINK
Cena 16 zł

2.  Maska ze 100% olejem winogronowym
LINK
Maska w sklepie:
Cena 12 zł

3. Kokosowy balsam do dłoni

Cena promocyjna 8,88 zł



Ze strony sklepu:
Opis produktu
Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.
Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.

100 g / 8,88 zł
Pozdrawiam! :)

1 komentarz:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com