piątek, 30 listopada 2012

Pancakes'y !!!



Follow on Bloglovin

Dzisiaj Andrzejki ! No i weekend :)

Po przyjściu z zajęć zobaczyłam, że owoce po tygodniu zajęć umierają, po prostu kupiłam ich za dużo....dlatego postanowiłam coś z tym zrobić! 
Dlatego też dzisiejszy post nie będzie kosmetyczny ale kulinarny :)


A oto szybki i prosty sposób na ciekawy obiad:

Do miski wsypujemy 2,5 szklanki mąki, 1 łyżeczkę proszku do pieczenia i 1 łyżeczkę sody




Dodajemy 2 szklanki mleka, 2 jajka, 2 łyżki oleju i 3 łyżki cukru (ja dodałam wanilinowego)




Wszystko miksujemy, a następnie dodajemy owoce pokrojone w małą kostkę




Rozgrzewamy patelnię i smażymy małe placuszki




Jabłko, pomarańczę, można kiwi, a nawet banany, kroimy w plasterki i przekladamy




2 komentarze:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com