czwartek, 22 listopada 2012

Mariza cień do powiek

(klik)


To jest ostatni z trzech produktów, które otrzymałam od firmy MARIZA.

W tym poście przekażę Wam tylko wiadomości ogólne o tych cieniach, a postaram się również pokazać Wam jak cień prezentuje się na oku.


Opakowanie:
Standardowe opakowanie cieni do powiek z pędzelkiem jego użyłam tylko raz, nie zaprzyjaźniliśmy się jak z każdym tego typu patyczkiem więc na tym się sprawa kończy.





Kolory i konsystencja:

napigmentowanie cieni do powiek MARIZA jest z tych średnich. Musiałam malować sobie powiekę kilkakrotnie tym samym kolorem żeby uzyskać zamierzony efekt.

Tonacja cieni MARIZA, które otrzymałam jest bardzo trafiona do mojego typu urody.
Są to zdecydowanie moje kolory.
Cienie nie osypują się, długo pozostają na powiece.

Ja jestem z ich delikatności zadowolona i chętnie po nie sięgam.

Śmiało mogę go polecić każdej brunetce ale i blondynce gustującej w takich kolorach :)






(klik)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Też miałam cienie do powiek matowe, nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com