czwartek, 22 listopada 2012

Moje nowości/starości !

(klik)

Wiem, że znowu nawaliłam i z obietnic wyszły nici...
Kilka postów dodawałam przez telefon ale nie zawsze mam też taką możliwość.

Ten post miał być dodany 25.10.2012. i od tego też czasu jest zapisany w roboczych ale niestety jak widać na załączonym obrazku nie wyszło....

To były moje nowości teraz są to już dobrze poznane produkty, które mogę Wam z czystym sumieniem zrecenzować. 

Ten post potraktuje ogólnie :) Będzie to taki bacik to pogonienia siebie i już teraz zabiorę się za pisanie recenzji obu kosmetyków, które już dobrze poznałam :)

Powiem tylko, że wody brzozowej do włosów nie zamierzałam kupić. Zobaczyłam ją w promocji kiedy szukałam oliwy Alterry oczywiście z żadnym skutkiem, dlatego postanowiłam ją wziąć.
Co z tego wynikło ? Napiszę w jednym z kolejnych postów.

Co do Siarkowej mocy to baaaardzo długo się wzbraniałam przed jej zakupem ale w końcu zmuszona rzeczywistością wybrałam się po nią i tu też mile zaskoczenie bo kupiłam ją za niecałe 14 zl.





(klik)


Pozdrawiam ! :)



6 komentarzy:

  1. Mam tą wodę i jest w miarę dobra przy regularnym stosowaniu daje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem Siarkowa moc mam i lubię - dobrze i na długo matuje :) Wodę brzozową Isany również posiadam i niestety nie jestem z niej zadowolona, bo mi obciąża strasznie włosy - strasznie je skleja :/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam w moim R. tej wody, bo chętnie bym wzięła wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w preparatach do pielęgnacji włosów (odżywki, ampułki itp.) ale tylko w tych większych Rossmannach:)

      Usuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com