środa, 28 listopada 2012

Matowy makijaż? So Matte Perfect Stay Miss Sporty




















Matowe wykończenie makijażu?!

Jest to możliwe i to dzięki kosmetykowi, który Wam dzisiaj przedstawię ale nie bez wyrzeczeń kosztem lekkości i 100% naturalności.

Puder kupiłam na wyprzedaży - 40 % w Rossmann.ie, która trwa do dzisiaj. (klik)
Był on przeceniony z 10,99 zł dlatego zapłaciłam za niego 6,59 zł.

Same przyznacie, że cena bardzo przystępna, ale...

Używając na co dzień bardzo lekkiego pudru Borjouis nigdy nie zdecydowałabym się na ten puder gdyby nie wieczorne wyjście i moja buzia, która jeszcze nie zdążyła wrócić do swojej świetności.



Opakowanie:

Jest to puderniczka zamykana na bardzo niewygodny zatrzask, w środku znajdziemy bardzo słabej jakości poduszkę, a jedyne co mi się podoba to lusterko, przynajmniej nie muszę wyciągać lusterka dodatkowo żeby poprawić makijaż jednak potrzebuję pędzla....









Konsystencja i zapach:

Jest to puder gruboziarnisty o bardzo ciężkiej konsystencji. Nie posiada zupełnie zapachu.




Użytkowanie:
Nakładanie za pomocą dołączonej gąbeczki pewnie nie jedną z nas doprowadziło by do szewskiej pasji....
Spróbowałam, żeby nie pisać Wam o czymś o czym nie mam pojęcia.
gąbka zbira puder w sobie, więc nie jest ekonomiczna, a na twarz oddaje go plackami, które bardzo ciężko rozprowadzić.
Za pomocą pędzla jest to dużo prostsze ale i tak potrzeba sporego wysiłku.
Wykończenie jest rzeczywiście matowe ale nie jest pozbawione ciężkości jak to już napisałam u góry.
Puder kryje całkowicie wszystkie niedoskonałości (nakładany na bazę, korektor i podkład)
Do dyspozycji mamy trzy kolory: 001, 002, 003
Dla mojej twarzy wybrałam kolor 002 co uważam za dobry wybór bo mam resztki opalenizny jednak dla całkowitych bladziochów będzie on zdecydowanie za ciemny.

Dodam jedynie, że przez cały wieczór nie poprawiałam makijażu ani razu, a tańczyłam bardzo dużo. Zero błyszczenia, nadmiaru sebum czy niedoskonałości :)





Podsumowanie:

Na wieczorne wyjścia, bale puder ten jest dobry bo zapewni nam bardzo dobre krycie, zero błyszczenia.
Ja kupię go ponownie ale tylko w takiej cenie bo uważam, że nie jest on wart więcej.

Na co dzień mam 2 inne pudry w tym jeden mineralny z WIBO i uważam, że sprawują się o niebo lepiej.

Puder może być otwarty 30 miesięcy więc pewnie się zużyje :)

9,4 g / 6,59 zł 

Pozdrawiam !


1 komentarz:

  1. mialam kilka kosmetyklow z miss sporty i bylam z nich zadowolona, tym bardziej, ze dostepne sa w bardzo fajnych cenach

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com