sobota, 5 stycznia 2013

CITY RUSH

Follow on Bloglovin



Chyba coś się we mnie odmieniło...
Ewidentnie za sprawą mojej mamy, która bombardowana w pracy katalogiem AVON zawsze coś z niego zamówi...

Zawsze miałam jakieś "ALE" do AVONu bo najzwyczajniej w świecie paskudnie mnie uczulał....
Teraz jakby coś się zmieniło i odczyny występują bardzo rzadko.

Tym razem za sprawą całkiem miłej promocji i świąt w moje łapki wpadł zestaw:

CITY RUSH - AVON

W jego skład wchodzą:
1. Żel do mycia
2. Balsam do ciała
3. Perfumy


Wszystkie trzy używane jednocześnie tworzą na ciele coś niesamowitego!






Żel po prysznic:








































Zamknięty w plastikowej, zamykanej na zatrzask tubce piękny zapach.
Na opakowaniu jest napisane, że jest to śliwka i  czarna dalia, wzmocnione akordami owoców leśnych.
Nie odróżniam tych zapachów tak szczegółowo ale wiem jedno!
Zapach na pewno przypadł mi do gustu, a żel jest wspaniałym uzupełnieniem do pozostałych części zestawu.
Żel bardzo dobrze się pieni, a mojej skórze nie wyrządził żadnej szkody - ani jej nie wysuszył, ani nie uczulił z czego jestem bardzo zadowolona.





Balsam do ciała:







































Balsam jest kolejną częścią tego pięknie pachnącego zespołu.
Zamknięty w takiej samej tubce jak żel do mycia, różni się tylko kolorem dozownika.
Zapach jest równie piękny co żelu, oba są mniej intensywne od perfum stanowiąc jedynie pewne podbicie ich zapachu.
W tym kosmetyku nie ma wzmianki o akordach owoców leśnych, ale jak mam być szczera to różnicy nie wyczułam.
Bardzo dobrze się rozsmarowuje i szybko się wchłania nie zostawiając tłustej powłoczki.
Nie zauważyłam też jakiegoś spektakularnego nawilżenia ale nie oczekiwałam też go. Grunt że nie wysusza i nie uczula!






Perfumy:

Czyli zwieńczenie zapachowe całego zestawu.
Zamknięte w minimalistycznym, szklanym flakonie.
Zapach jest bardzo przyjemny i długotrwały.
Ten kosmetyk również mnie nie uczulił więc uważam to za sukces całego AVON' owego zespołu.


Podsumowanie:

Cały zestaw uważam za bardzo udany!
Jakoś w stosunku do ceny bardzo dobra, a za cały zestaw było to ok. 40 zł.
Ma go również moja siostra i jest tak samo zadowolona jak ja i mama.
To chyba przeważyło szalę by znów trochę częściej sięgać po kosmetyki tej firmy.


Macie? Znacie? Lubicie?



Pozdrawiam!

2 komentarze:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com