poniedziałek, 21 stycznia 2013

Szybko o moich nowościach



Z powodu nadchodzącej sesji, która nieźle daje mi już w kość muszę ograniczyć, a w zasadzie to już ograniczyłam moją aktywność na blogu moim jak i Waszych oraz na facebooku, gdzie jestem i tak stosunkowo najczęściej.
Wszystko wróci do normy 12.02 kiedy to, jak mam nadzieję skończy się mój mały koszmarek.


Widzę, że mój oddychający lakier wzbudził całkiem spore zainteresowanie :)
Kto nie widział to zapraszam i polecam :)


A przechodząc do rzeczy :)
Dzięki aplikacji w telefonie mam cały czas dostęp do nowych gazetek w Superpharm oraz dostaję kupony zniżkowe, jest tu również podgląd do aktualnej liczny naszych punktów LifeStyle.
Aplikacja jest darmowa, a jedyne co trzeba zrobić to wejść do Sklepu i ją stamtąd pobrać :)
Warunkiem jej działania jest stały dostęp do internetu.

I tak zostałam szczęśliwą posiadaczką płynu micelarnego Vichy Purete Thermale 3 in 1

A tak całkiem przypadkiem, przechadzając się między półkami zaciekawiła mnie odzywka FARMONA, miałyście ją? 



Co do płynu to nie jest moje pierwsze opakowanie i pewnie nie ostatnie.
Odżywki wcześniej nie miałam, po dwukrotnym użyciu jedyne co mogę powiedzieć to, to że tragicznie pachnie. 


Jak Wam mija popołudnie? Mam nadzieję, że przyjemnie :)
Ja wracam do książek.



Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Daj znać jak sprawuje się ten micel od Vichy, ostatnio miałam na niego ochotę :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Zostałaś otagowana http://zolzanna.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com