wtorek, 29 stycznia 2013

Kawiorowy manicure






Sesja w pełni na co jak widzę na facebooku gdzie zaglądam dużo częściej w formie przerwy i odsapnięcia  od książek, użalają się (lub na ich szczęście użalały się) chyba wszystkie bloggerki!

Pokażę Wam dzisiaj mój 5-dniowy (!!) i piszę tu całkiem serio, manicure.
Widać to między innymi na zdjęciu ze zdobieniem kawiorowym gdzie nie wiem czemu końcówka wyłazi spod bulionu (?). Widać to na obu palcach, obu rąk i trochę mnie to śmieszy. Przy skórkach przyrostu płytki nie widać :P

Do jego zrobienia użyłam mojego ostatnio ulubionego lakieru L'OREAL Color Riche
701 MIDNIGHT MISTRESS

Wiem, że pokazywałam na blogu już nie jeden manicure z jego udziałem i pewnie macie go już dość ale mi go ciągle mało! :)

Jako bazę użyłam Odżywki silnie regenerującej i wzmacniającej płytkę paznokcia 
Strongly regenerating nailcare LOVELY














Ja wracam do nauki....niestety.
A jak Wam mija dzień?



Pozdrawiam!


8 komentarzy:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com