poniedziałek, 7 stycznia 2013

Mój Bour'żujek ! :)


Follow on Bloglovin





Moje małe Bour'żujstwo :)

Dzisiaj pod lupę wezmę moją długoczasową towarzyszkę.
Jest to błyszczyk


BOURJOIS eau de gloss cosmic
20 sorbet fraise



Opakowanie:

Mój błyszczyk Bourjois zamknięty jest w bardzo ciekawym opakowaniu.
Góra aplikatora zakończona kulka bardzo dobrze leży w dłoni.
Błyszczyk Bourjois zakręcany gwintem bardzo szczelnym i mimo że błyszczyk osadził się na ściankach gwintu nie przeszkadza w zamykaniu ani szczelności.
Nigdy mi się nie wylał, a podróżuje w mojej torebce bardzo często..

Końcówka aplikatora czyli pędzelek jest jedną z niewielu rzeczy do której mogę się przyczepić.
Jest on jak dla mnie odrobinę zbyt krótki i wąski.








Zapach i konsystencja:
Błyszczyk Bourjois ma dosyć gęsta konsystencję co przy tak krótkim i wąskim pędzelku utrudnia jego aplikację.

Zapach błyszczyka jest jak dla mnie podobny do gumy balonowej Kaczora Donalda :)
Mi się on baaardzo podoba!


Użytkowanie:
Tak jak napisałam wyżej pomadka przez gęstą konsystencję i kiepski aplikator ciężko się rozsmarowuje na ustach ale tragedii nie ma.
Ma ona kolor delikatnie różowy z opalizującymi na kolor koralowy (!) drobinkami.
Używam go solo, a czasami również jako wykończenie pomadki czy szminki i zawsze jestem zadowolona.

Dzięki tym drobinkom które są wyczuwalne w błyszczyku Bourjois po całym dniu usta są delikatnie speelingowane.

Utrzymuje się na ustach dosyć długo czy są to obiecywane na opakowaniu 4 godziny? nie liczyłam może nawet trochę dłużej kiedy nie jemy, bo wtedy musimy ją poprawić, przy piciu nie ściera się tak bardzo.

Dodatkowym atutem pomadki jest jej pyszny smak :)
A także to że daje delikatne uczucie zimna na ustach.


Gołe usta




Pomadka tylko na dolnej wardze















Ja jestem zdecydowanie na tak!
Swoją pomadkę kupiłam na allegro za niewielkie pieniądze.
Na pewno kupię ją ponownie ponieważ stanowi idealne uzupełnienie mojego codziennego makijażu, a także jest ona doskonałym elementem pielęgnacji moich ust dzięki właściwością peelingującym.
Gdyby nie to, że ma kiepski aplikator byłaby moim ulubieńcem na pewno!

7 ml




Pozdrawiam!




6 komentarzy:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com