czwartek, 24 stycznia 2013

Oko w dzień i oko w nocy


Zdecydowanie nie wytrzymałam :)
Czasu tak mało ale mnie tu ciągnie niesamowicie :)

Dzisiaj przy okazji zmywania mojego codziennego dziennego makijażu postanowiłam przymierzyć się do jutrzejszego wyjściowego makijażu oka :)

Jaki jest tego efekt możecie ocenić same.
smoky u mnie króluje w dzień i w nocy! :)


                    NA WIECZÓR                                                                       NA DZIEŃ



Jak Wam się podobają moje oczęta? 
Mi bardzo!

Niestety przerwy w nauce są zbyt krótkie...wracam do książek...
Za to jutro cudowny wieczór i noc! :)
Zapowiada się wspaniały weekend mimo natłoku zaliczeń i egzaminów już od poniedziałku.

Never give up! :)




Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. makijaż na wieczór jest cudowny ! dzienniak wygląda praktycznie jak no make up :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Oba ładne ale dzienniak jakoś bardziej mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się oko na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie się prezentuje oczko w obydwu wersjach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też bardzo.

    I jakie ładne masz brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje, dla każdego cos innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba dzienny:) Co ro za cień? Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s proponuje wyłączyć to wpisywanie napisu z obrazka przy komentowaniu to będzie łatwiej pisać :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, nawet nie wiedziałam że ją mam ;/

      Usuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com