wtorek, 15 stycznia 2013

Oddychający lakier do paznokci INGLOT



Tym razem mój kolor to INGLOT 661 O2M

Oddychający lakier do paznokci
Nie zawiera toluenu i formaldehydu, ftalanu dwubutylu i kamfory.

To może dlatego lakier nie śmierdzi tak intensywnie rozpuszczalnikiem i przy malowaniu nim paznokci
o dziwo mężczyźni nie wychodzą z pokoju :)




Lakier jest czerwony, czerwony! A nie jak w opakowaniu różowy co może wprowadzać w błąd.
Butelka jest nietypowa jak na lakiery firmy INGLOT.
Zawiera ona 11 ml.

Krycie już po pierwszej warstwie co mnie bardzo zdziwiło kiedy zaczynałam go używać - teraz lakier zaczyna dobiegać dna i zrobił się gęstszy ale nie utrudnia mi to zbytnio aplikacji. Rozprowadza się równomiernie, nie smuży.

Trwałość z topem to ok. 5-6 dni.

A co do tego oddychania to hmmm....












Ja jeszcze nie raz na pewno bardzo chętnie sięgnę po lakiery z tej serii bo odpowiada mi ich aplikacja, krycie, wydajność, tylko cena mogłaby być odrobinę niższa :P
Ale nie czepiajmy się szczegółów :)


Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. ładny kolor no i trwałość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to i na paznokciach widzę róż :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz uwierzyć na słowo :) Przykładając paznokcie do buteleczki w świetle dziennym widać różnicę czego nie oddają zdjęcia niestety :(

      Usuń
  3. Piękny odcień:) Nie miałam jeszcze do czynienia z tym rodzajem Inglociaków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Landryna malinowa. ;-)

    Zaciekawiłaś mnie tym "oddychaniem".

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnu odcień, super sie prezentuje na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny i szczerze pierwszy raz słyszę o oddychającym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek. Ogólnie lubię lakiery Inglot, bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem zadowolona z oddychającego lakieru Inglot, podobno lakier robi małą rewolucję w muzułmańskim świecie.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com