czwartek, 3 stycznia 2013

Kosmetyczne muffinki ! :)

Follow on Bloglovin



Kto nie lubi muffinek?!

Ja je szczerze uwielbiam!
Jest ich coraz więcej w internecie, na blogach kulinarnych i nie tylko.
Ostatnio jednak co mi się bardzo podoba zauważam ich coraz więcej na stronach poświęconych kosmetyce, w drogeriach stacjonarnych i internetowych :)

Stąd dzisiejszy post by bliżej się im przyjrzeć, a także przybliżyć je Wam :)

Kto słyszał, wie, używa - ręka w górę!!

Ja zacznę może od  Kosmetykomania.pl:

Tutaj mamy błyszczki w formie babeczek:




KLIK


Babeczka - krem do rąk
24,99 zł


KLIK



Kremowa babeczka do kąpieli - KWIAT NEROLI
11,50 zł


KLIK



Kremowa babeczka do kąpieli - OWOCOWE BELLINI11,50 zł






Inne babeczki ze strony Kosmetykomania.pl:




Na popularnej stronie aukcyjnej:allegro.pl

Również znajdziemy wiele wzorów kosmetycznych babeczek:


KLIK



Kolejną stroną gdzie znalazłam smakowite muffinki jest:



Babeczka Cupcake Lip Gloss Pink Lily - babeczka z kremem różowa lilia
18,99 zł

KLIK




Babeczka Cupcake Lip Gloss Fancy - babeczka z kremem fantazja
18,99 zł
KLIK




Ostatnią propozycją jest cudowny dodatek do kąpieli  -  pachnące świece rossnet.pl
4,49 zł





 Czujecie się zachęcone do używania tych pysznie wyglądających
i pachnących kosmetyków ?
Bo ja jak najbardziej :)



Pozdrawiam!




PS.



Pod tym -> KLIK adresem trwa bardzo fajne


rozdanie dla wielbicielek WIBO:)

2 komentarze:

  1. Słodko- dosłownie wyglądają :-) A ja na diecie hehe więc nie mogłabym ich używać bo kusiłyby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie takie błyszczyki są fajne dla oka, ale mało praktyczne i zazwyczaj potem zalegają w koszykach, tak jak w moim wypadku :D

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com