czwartek, 4 kwietnia 2013

Błotne LOVE !



Hej dziewczyny




Dzisiaj mam dla Was prawdziwe WOW !!
Kosmetyk, który zmienił moją codzienną pielęgnację ! :)

Co to za specyfik?
Jesteście ciekawe? 

Zapraszam !



Peeling błotny do twarzy
z kwasami owocowymi


Co o opakowaniu?



Peeling zamknięty w wygodnym słoiczku takim jak inne kosmetyki które miałam już możliwość testowania:


Słoiczki wyglądają estetycznie, jednakowo, różniąc się jedynie nalepkami. Uwielbiam estetykę:)


Co o samym peelingu?





Dość gęsta jasnobrunatna maź z zatopionymi tysiącami czarnych drobinek. Łatwo i precyzyjnie nabieramy peeling dzięki naszemu słoiczkowi :)

Delikatny, drobnoziarnisty peeling, na pewno nie jest to mocny zdzierak.
Usuwa martwy naskórek, a przy regularnym stosowaniu zmniejsza przebarwienia przy okazji nawilżając skórę.


Nasz błotny peeling zawiera 50%-owe kwasy owocowe AHA, 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek oliwek.



Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych.




Jakie jest moje zdanie o peelingu?





Peeling ten zdobył miano mojego ulubieńca!

Zastąpił on mój kilkuletni związek z Garnier'em :)


Pachnie błotkiem z owocami ale jaki to miły zapach !

Stosuję go kilka razy w tygodniu, próbowałam także przez ok. tydzień codziennego stosowania. Usuwa naskórek, wygładza, rozjaśnia pewnie dzięki obecnym kwasom.
Peeling nie podrażnia, nie wysusza !
Jako zdzierak służą tu zmielone pestki oliwek co działa dodatkowo na plus !
 Jest po prostu moim obecnym ideałem :)


Co w składzie piszczy?





Skład również jest dosyć przyzwoity minerały morza martwego, oleje, ekstrakt z passiflory.Ostatnie 3 pozycje zajmują substancje bleeeh...DMDM i parabeny.




Co od sklepu?



"Drobnoziarnisty peeling błotny BingoSpa do twarzy z kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i pięćdziesięcio procentowe kwasy owocowe.

W przypadku cery tłustej i mieszanej błoto z Morza Martwego oczyszcza zatkane pory skóry (poprzez absorbcję z porów nieczystości) oraz zapewnia działanie bakteriobójcze. Bardzo istotne dla osób z cerą tłustą i mieszaną jest to, iż błoto powoduje istotne zwężenie porów skóry.
Kwasy owocowe złuszczają naskórek. Zwiększają poziom nawilżenia skóry czego efektem jest poprawa elastyczności i wyglądu zewnętrznej warstwy skóry.

Po starannie wykonanym peelingu BingoSpa skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w innych preparatach kosmetycznych BingoSpa."


Ja jestem na TAK TAK TAK !!!
Czytałam również wiele pozytywnych opinii u czołowych polskich blogerek :)


Za 100 g produktu zapłacimy 12 zlotych



Zapraszam też na stronę:





Pozdrawiam !

1 komentarz:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com