niedziela, 28 października 2012

Mariza Peeling solny do ciała z olejkiem migdałowym



Dzisiaj przedstawiam kolejny produkt z paczki od firmy Mariza, a jest to peeling z linii SPA.
Wszystkie kosmetyki jakie dostałam w tej paczce strasznie mnie ucieszyły ponieważ idealnie trafiły w moje ówczesne zapotrzebowanie.
I tak jak opisywany wcześniej krem do stóp Active Care został moim niezaprzeczalnym ulubieńcem tak co do peelingu mam raczej mieszane uczucia....


Opakowanie:


Kiedy paczka do mnie dotarła po wielu przebojach (nasza nieoceniona poczta polska...), była cała otłuszczona. Okazało się iż mimo że peeling jest w folii wszystko wokół dosłownie pływa w tłuszczu....
Moje zdanie jest takie, że jeżeli kosmetyk posiada tak dużo oleju powinien być zamknięty w innym opakowaniu by nie sprawiał problemu w przechowywaniu bo o jakichkolwiek z nim podróżach nie ma mowy wcale.....



Zapach i konsekwencją:


Zapach mnie nie powalił, czysto chemiczny zapach grejpfruta z olejową nutą gdzieś w oddali ale nie są to bynajmniej migdały.
Co do konsystencji to tutaj zarzutu żadnego nie mam. Jak na peeling bardzo przyjemna lekko zwarta konsystencja.






Użytkowanie:


Przez ten olej powiedziałabym, że użytkowanie jest uciążliwe. Olej jest dosłownie wszędzie gdzie go postawię, odbarwił mi komodę więc to zrozumiale, że już miłością do niego nie zapałam....
Poza tym, po nałożeniu spisuje się całkiem nieźle. Jest to średni zdzierak, skóra po jego użyciu jest oczyszczona że zbędnej warstwy naskórka.
Nie podoba mi się natomiast to, że na skórze pozostaje tragicznie tłusty film.....
Do jego usunięcia używam gąbki peelingującej, a i tak nie wszystko schodzi. Jak dla mnie to jest duży minus.




Skład:

Ciężko go przeczytać z opakowania ale jest też dosyć krótki. Na pewno na 1. Miejscu znajdziemy Sodium Chloridum. Znajdziemy tu też masło shea, i oleje.


Podsumowanie:

Jako peeling wolny kosmetyk ten spełnia swoją funkcję bardzo dobrze. Jednak przy wielu innych wadach, które opisalam powyżej ciężko by stał sie on moim ulubieńcem jak jego kolega krem do stóp Active Care.
Opakowanie zawiera 200 ml kosmetyki który na szczęście zmęczyłam.




Pozdrawiam.




1 komentarz:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com