wtorek, 30 października 2012

BingoSpa przesyłka



Dzisiaj pochwalę Wam się moimi nowościami z BingoSpa:)
Dzięki przedłużeniu współpracy z tą firmą na następny kwartał miałam możliwość otrzymania od nich kolejnych 3 kosmetyków.
Dwa z nich wybrałam sobie sama i już teraz jestem nimi zachwycona a jeszcze nie zaczęłam ich testować.
Niestety 3, który wybrała dla mnie firma jest zupełnie noetrafiony ponieważ wielokrotnie pisałam na blogu o tym, że jestem uczulona na kokos....a niestety otrzymałam kosmetyk o taki właśnie zapachu....
Zakochałam sie w zapachu serum do pielęgnacji ciała o zapachu mięty z czekoladą!!!
Jest on po prostu cudowny i przypomina mi czekoladowe cukierki z mietowym nadzieniem...aż chce się spróbować :)


Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com