piątek, 8 czerwca 2012

Jaką pomadkę kupić?

Często się nad tym zastanawiacie jaką pomadkę kupić? Ja owszem.
 Miałam już pomadki NIVEA hydro i smakowe jestem z nich zadowolona. Pomadkę Hydro mam do tej pory bo kupione okazyjnie w dwupaku.
Używałam też dłuższy czas Bebe. Tutaj miałam pewne wątpliwości co do tego, że była odrobię za twarda.
Podczas pobytu w ferie w górach dzięki koleżance przekonałam się do pomadek w pojemniczku do smarowania palcem. Były one dla mnie do tej pory bardzo niehigieniczne, tak w sumie to dalej są ale...
Po zapopznaniu się z ofertą jaką proponuje nam The Body Shop postanowiłam zakupić kilka pomadek z ich oferty żeby je wypróbować.
Zamówienie tak jak pisałam przyszło...ale bez arbuzika....i niestety się go nie doczekam...




Tak się prezentują moje nowe nabytki :)



Tak prezentuje się moja ulubiona jak do tej pory mandarynka !
Słodka niesamowicie ale i bardzo nawilżająca.
Rano po całej nocy kiedy jest na ustach są one niesamowicie delikatne, gładkie 
i  smakowite =)



Reszta smaków również jest godna polecenia. Z małym jak dla mnie wyjątkiem...
Pomadki truskawkowa i mango są smaczne i  słodkie.

W razie gdybym jednak chciała zwykłej pomadki w sztyfcie zaopatrzyłam się również w nowość - malina =)

Pomadki ochronne firmy The Body Shop uważam za dobry nabytek, które są godne polecenie każdej z Was.

Pozdrawiam A.


4 komentarze:

  1. uwielbiam masełka z TBS <3 obecnie mam arbuzowe :)

    zapraszam na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie niestety jak na razie arbuzowe musi ominąć ale może kiedyś :) Z reszty jestem bardzo zadowolona!
      W rozdaniu oczywiście wezmę udział.
      Pozdrawiam
      PS. dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
  2. genialne są! mam ten sam słoiczek co tam masz taki czerwony, mam go juz chyba z 2 lata i jest niekończący się :) ciekawia mnie ceny tego bo ja swój dostałam. ale mam nadzieję, że jak pojadę na wakacje to kupie je taniej zagranicą bo u nas ceny straszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny zaczynają się od 19,90....także do najniższych nie należą. Ja swoje kupiłam w pakiecie i jak na razie jestem mega zadowolona! Ceny o niebo niższe na wyspach bryt. są dlatego czasem można upolować okazję :) Jedne z moich ulubionych kosmetyków :)

      Usuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com