czwartek, 28 czerwca 2012

Wakacje w ciepłych krajach ! =)

Hej ho !

Wszystkim gapom, które jeszcze nie zamówiły darmowych kosmetyków zapraszam pod ten link:

Zostały już tylko 2 dni więc nie zwlekajcie!! 

A teraz małe usprawiedliwienie :(

Kilka dni mnie tu nie było...A to dlatego, że intensywnie przygotowuję się do wyjazdu na wakacje ! :) Nie wyobrażałam sobie, że można mieć problemy z dostaniem podstawowych rzeczy na wyjazd....
tra-ge-dia....Zlatałam miasto ze dwa razy za nim skompletowałam swą wakacyjną wyprawkę. Przy okazji kupiłam kilka fajnych pozycji, które systematycznie będą się tu pokazywały =) 

Uwielbiam letni czas, a wyjeżdżając w cieple kraje więc mając gwarancję pięknej pogody cieszę się jeszcze bardziej ! =)

Przy takiej pogodzie nie potrzebne będą kosmetyki imitujące opaleniznę czyli tzw balsamy brązujące, które już opisywałam tutaj:   http://szybkoilatwo.blogspot.com/2012/05/jaki-balsam-brazujacy-wybrac.html

Pakowanie kosmetyczki to jak dla mnie największa katorga bo czy ilości rzeczy do zabrania jaka by mi się przydała, nigdy się nie mieści i zawsze muszę się ograniczać....niestety tak jest i tym razem !

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com