wtorek, 26 marca 2013

Pogromca trądziku w akcji - recenzja


Hej Dziewczyny! 




Dzisiaj mam Wam do pokazania maskę 
Acne killer
(poniżej znajdziecie również zdjęcia maski na moim pyszczku)

A także jej recenzję :)

No to zaczynamy!

Maski do testów otrzymałam od lux-style.pl
Było to 5 maseczek każda o pojemności 10 ml.

Tak jak pisałam już w poście o paczce TU - są to maski typu peel off.

Jedna maseczka wystarcza na jedną aplikację, łatwo się nakłada i w miarę równo rozsmarowuje (robiłam to palcami, bo wiem że część z Was używa do nakładania masek różnego typu pędzelków)
Czas schnięcia maski to ok 30-40 minut.
W tym czasie, co dla mnie w maskach jest koszmarem nie można mówić, śmiać się co dobitnie wykorzystuje mój chłopak rozśmieszając mnie :)

Ogromną zaletą tej maski jest również jej bardzo krótki skład zawierający jedynie wodę, minerały morza martwego o raz substancje zapachowe.

Wracając do ACNE Killer to jak nakładanie jest niezwykle przyjemne, nawet czekanie na zastygnięcie maski przy odpowiednim zajęciu jest do wytrzymania, tak zdejmowanie jej to mały koszmarek....Maska baaaardzo mocno przywiera do twarzy i przy schodzeniu odrywa się z całym meszkiem mojej twarzy co mnie boli strasznie, chwilami do łez.

Ale ale...nie odstraszyło mnie to zbyt mocno bo efekt po ściągnięciu maski jest cudowny !!
Twarz jest gładka jak pupka niemowlaka! przyjemnie napięta.
Ja swoją partię 5 masek nakładałam raz w tygodniu i po 5 aplikacjach jest diametralna różnica w stanie mojej skóry.

Oczywiście nie powiem że pryszcze zaskórniki i te zamknięte, i te otwarte zniknęły raz na zawsze, no bo jak!
Jednak moja nadmierna produkcja sebum znacznie się zmniejszyła, przebarwienia w dużej mierze się zredukowały, zaskórników nie ma w takiej ilości w jakiej były przed kuracjom, a ilość niechcianych przyjaciół zmniejszyła się do pojedynczych epizodów.

Ja jestem zdecydowanie na TAK jeżeli chodzi o ACNE Killer i z chęcią sięgnę za jakiś czas po kolejną kurację.









Jeżeli zainteresowałam Was maseczkami, znajdziecie je pod tym adresem:
lux-style.pl


Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com