piątek, 22 marca 2013

Pachnidełka, zaklinacze wiosny ! :)


No to piękną mamy wiosnę tej zimy :P
Brak aparatu, masa nauki, zero czasu, pogoda, która blogerką na pewno nie służy i tak można by wymieniać w nieskończoność....
Ale cóż to w porównaniu z tym co Wam dzisiaj pokażę !

Moje małe pachnące pieścidełka!
Podczas pisanie o nich pierwszy raz od tygodnia wyszło słońce, a paskudny śnieg przestał padać.

Naturalny olejek Pomarańczowy pod prysznic
 który zakupiłam na:

oraz
Mydełka - Herbaciane serduszko oraz owocowa gwiazdkaKtóre to otrzymałam dzięki współpracy z tą że firmą.

Na samy początku chciałam szczerze podziękować za cierpliwość i profesjonalne podejście do bloggerek (czyt. mnie) Panu Kamilowi.  Nasza współpraca rozpoczęła się trochę pechowo ale teraz mam nadzieję będzie już wszystko w jak najlepszym porządku.

Przechodząc do sedna sprawy czyli produktów  firmy:
The Secret Soap Store


Zaczynając od Olejku Pomarańczowego pod prysznic.
Jest to moje odkrycie. Pierwsza ale na pewno nie ostatnia butelka!

Olejek zabezpieczony sreberkiem.
Pachnie pięknie! Niezbyt nachalnie, świeżą, dopiero co wyciśniętą pomarańczą.
Konsystencja jest bardzo płynna, jak na olejek przystało, przelewa się przez dłonie dlatego przy aplikacji trzeba mocno uważać żeby nie wylać na raz zbyt dużo.
W kontakcie ze skórą delikatnie się pieni, otulając skórę lekką warstewką olejków.
Zapach nie jest nachalny, subtelnie otula skórę długo utrzymując się na niej.
Po jego użyciu skóra nie klei się, nie jest tłusta ale jak dla mnie wielbicielki poprysznicowego balsamowania jest wystarczająco natłuszczona i nawilżona żeby nie stosować niczego więcej.

W składzie znajdziemy naturalne oleje z avocado, jojoba i macadamia.
Ze strony (klik) :

Olejek pomarańczowy prócz charakterystycznego dla olejków cytrusowych działania antyseptycznego, wykazuje również bardzo skuteczne działanie uspokajające, łagodzące nadmierną nerwowość, pomaga myśleć pozytywnie. Olejek pomarańczowy może skutecznie oczyszczać skórę, rozjaśniać plamy pigmentowe, sprzyjać odnowie komórek.
Jest bardzo dobrym olejkiem kąpielowym w okresie chłodów.



Olejek jest do nabycia na stronie sklepu
TU
W cenie promocyjnej:
21,90










Następne w kolejności jest Mydło zielona herbata w kształcie serca.
Fantastycznie zapakowane, idealnie nadające się na prezent mydełko.
Niecodzienny kształt mydła to efekt estetyczny.
Co do właściwości to ja jestem zadowolona.
Mydło nie wysuszyło moich bardzo wrażliwych, bardzo suchych i wymagających dłoni.
A to główna zasada jak dla mnie przy tego typu kosmetykach.
Pachnie bardzo delikatnie, a zapach nie utrzymuje się zbyt długo.
W mydle zatopione są złote drobinki brokatu widoczne na 2. zdjęciu poniżej. Kiedy zobaczyłam je pierwszy raz lekko się przeraziłam wizją oblepionych rąk po każdym umyciu. Jednak ku mojemu zadowoleniu brokat się gdzieś ulotnił i na rękach nie spotkałam ani drobinki.

60 g











Ostatnim z produktów  który mam Wam dzisiaj do pokazania jest
Mydełko gwiazdka owocowa.
Mała, a cieszy :)
Zapach tego mydła jest wprost fenomenalny!!
Po umyciu nim rąk owocowo pachnie cała łazienka :)
Dla mnie są to winogrona lub owoce leśne - słodkawa wyrazista nuta, która dość długo utrzymuje się na dłoniach, co mnie mocno cieszy.
Nie wysusza rączek i to jest najważniejsze.

A brokat jest i tu obecny z tą samą zasadą co wyżej :)
Tylko myć ręce :)

Tu już opakowanie nie jest tak ładne, ale przy odrobinie fantazji i pomysłu, również ucieszy obdarowanego :)

16 g






 Tutaj oba pachnidełka w kąpieli :)




Życzę Wam udanego i pachnącego weekendu :)
Zapraszam również na stronę:
www.pl-uroda.pl

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mydełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, pewnie wszystko pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 mydełko w kształcie serca jest urocze! pozdrawiam i zapraszam do siebie http://swiatanastazji.blogspot.com/2013/03/mydeko-agranowe-od-jm-spa-wellness.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gwiazdeczka, serduszko! Piękne kolorki :-) sama przyjemność !

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com