środa, 5 czerwca 2013

Nowości prosto z lata !


Hej Dziewczyny !!


Na początku chciałam Wam przypomnieć o sondzie, w której możecie zagłosować na mojego bloga.
Nagrodą jest 25 kubków z logo bloga, które to rozlosuję między głosującymi :)
(jeśli glosujesz, zostaw po sobie znak @ w komentarzu)

A oto link do sondy:






Co do tematu posta !!

Wpadł mi ostatnio w rączki, teraz nie pamiętam czy najpierw balsam czy katalog Oriflame...

No nie ważne, ważne jest natomiast to że takiego zapachu - świeżego, owocowego, orzeźwiającego, a zarazem słodkawego i przyciągającego, jeszcze nigdy w życiu nie spotkałam !!


Zamówiłam od razu:
  • krem do twarzy i ciała (z zamiarem stosowania wyłącznie na ciało) ARBUZOWY
  • Maskę do twarzy do kompletu
  • tonik jagodowy





Idę nakładać, dam znać jak już się nacieszę ale możecie zamawiać w ciemno, bo naprawdę warto! :)

Podaję link do katalogu:
http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201308

Jeżeli nie macie znajomej konsultantki możecie do mnie napisać, moja jest niezawodna :)
szybkoilatwo@gmail.com








2 komentarze:

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com