sobota, 23 lutego 2013

Mój podkład idealny ?



Od jakiegoś czasu leżakował w szafce i czekał na swoją kolej nowy podkład, przypomniałam sobie
o nim wczoraj podczas grzebania w zapasach.

Ideal Colour   Dr Irena Eris

Użyłam go wczoraj po raz pierwszy
I.....jestem zachwycona!!
Wiadomo, za wcześnie na osądy i opinie o nim ale chyba zaprzyjaźnimy się na dłużej.
Idealnie zgrał się z moją buźką więc kolor jak najbardziej trafiony :)
Jest to Jasny kolor oznaczony nr 01, nazwany KOLOR - GŁADKOŚĆ - obiecująco :)









Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Też używam podkładów Eris, ale z tym się jeszcze nie spotkałam. Do kupienia w drogerii czy aptece? Kryjący, rozświetlający czy matujący? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie wiedziałam, że ta firma ma podkłady

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

szybkoilatwo@gmail.com